Hungarian journalist writes open letter to Russian President Vladimir Putin

Monday, September 22, 2014

Hungarian journalist István Lovas wrote an open letter to Russian President Vladimir Putin asking the president to help to launch Russia Today Hungarian language service to counteract biased liberal reporting on world politics in Hungary.

The liberal establishment terrified of free speech writes the journalist, adding that he himself threatened several times in the past by the liberal establishment because of his differing views on world politics. In the Soviet era, communists used sophisticated jamming techniques to prevent citizens from listening Radio Free Europe; under the current liberal rules the elite simply ban programs they don't like.

After the election victory of the left-liberal parties in 2002 the liberal government teamed up with mafiosi and banned the popular TV show "Press Club". Journalists that participated in the program are threatened with physical liquidation, while the left-liberal media rejoiced and western and local "defenders of human rights" remained silent.

Russia Today is the second most-watched non-US television stations after BBC in the world; this is mainly due to its objective reporting on world affairs and its unique approach on world politics. Russia Today is a superior TV channel comparing to BBC that do nothing but re-broadcast the same old propaganda that the world's dozens of globalist western television channels disseminate around the world writes the Hungarian journalist.

Tisztelt Elnök Úr!

Egészen biztos, hogy ez a levél nem jut el Önhöz. Ezért megkértem valakit, hogy az ebben szereplő gondolatot továbbítsa azoknak, akik azt egyetértés esetén meg tudnák valósítani és ennek során nyilván kikérnék véleményét.

Ez pedig az, hogy az RT, korábban Russia Today (az angol, spanyol és arab nyelven sugárzó globális orosz műholdas és kábeltévé) indítsa el magyar nyelvű adását is.
Tudom, hogy ez nevetségesen hangzik az előbb említett nyelveken elérhető nézők számához képest, de Magyarországnak különleges súlya van, amit mutat az is, hogy a nemzetközi sajtó mekkora figyelmet szentel a nem egészen 10 milliós országunknak. Talán nem véletlen, hogy a Euronews nem sugároz műsort a 23 milliós Romániának, de magyar adása van, amely kevésbé különbözik a magyarországi balliberális tévéadók által követett műsorfilozófiától és –politikától, mint egymástól az orosz és a finn vodka. /Az előbbi jobb./

Amikor 1984-től 1990 elejéig a Szabad Európa Rádió/Szabadság Rádió müncheni központjában dolgoztam, az amerikai kongresszus felügyelete alatt dolgozó adó minden alkalmazottja egy olyan bejáraton ment be a belső folyosókra, amely fölött az ENSZ emberjogi kartája 19. cikkelyének szövege volt olvasható. E szerint mindenkinek jogában áll „a határoktól függetlenül bármilyen médiumon át információt keresni, kapni és tovább adni”.

E 19. cikkelyt ma a „demokratikus” Európa súlyosan megsérti, miközben ezt az Európai Unió sohasem kifogásolja. Beleértve az Európai Parlament választott gyáva képviselőit, akiknek ez kutya kötelességük lenne.

Néhány példa: Európában (és nem egy latin-amerikai országban) nem fogható a libanoni al-Manar televízió, mint ahogyan az iráni Press TV kitűnő, tárgyilagos, műholdon át sugárzott angol nyelvű adása sem. (Aki ezekre kíváncsi, természetesen interneten láthatja őket: ezt az elérést még nem tiltották be.)

A brutális elhallgattatás ellen eddig nem hallottuk a „független”, nem kormányzati szervezetek tiltakozását sem. Kivétel tudomásom szerint csak a világ legnagyobb újságíró szervezete, a Nemzetközi Újságíró Szövetség volt. A szovjet időkben a SZER/SZR adásait még csak zavarták, de nem szüntették meg. A mai nyugati „demokráciák” már nem annyira kényesek.

A szabad szótól rettegnek. Ezt nem egyszer személyesen is megtapasztaltam.
2002-ben, a balliberálisok győzelme után a kormány egy maffiózóval összefogva tiltott le egy nagy nézettségnek örvendő tévéműsort, a Sajtóklubot. Tagjait fizikai likvidálással fenyegették, a balliberális média tagjai örvendezése közepette. A nyugati vagy magyarországi „jogvédők” hallgattak.

Amikor pedig az év szeptemberében az ausztriai Szentmargitbánya kőfejtőjének parkolójában kívántunk rendkívüli „Sajtóklub”-ot tartani, azt osztrák oldalról tiltották le, miközben az oda igyekvő, és a betiltásról nem tudó több ezer magyart a budapesti kormány kérésére keleti csürheként terelték vissza az osztrák határőrök. A jobboldali kormányok idején még a mézesbödön fenekén is antiszemita foltokat vizionáló, a sajtószabadságért ilyenkor a vonaglásig aggódó Paul Lendvai nevű ausztriai újságíró a Népszabadságon át nyugtatgatta a budapesti szocialista-szabaddemokrata kormányt és népét, hogy az osztrák kormány meghiúsítaná azt a tervünket, hogy egy szabad rádióadót működtessünk osztrák földről az FM frekvencián.

(Facebook - hungarianambiance.com)

0 comments:

Post a Comment

Attention!
Comments using obscene language, or comments calling for hate and violence will be deleted.

Dear Reader,


The comment section of this blog has been shut down due to the activity of a nasty agent provocateur who has been targeting this website for quite some time.


Have a nice day!